2012. május 30., szerda

Gerillakötésen voltam!

Tegnap délután Vadjutka szervezésében részt vettem életem első gerillakötésén. Előkészületként előszedtem az összes Pesten levő fonalam és félkész kötés-horgolásomat. Nem sok mindent találtam, de egy-két próba darabom, azért akadt:) Otthon még horgoltam egy-két virágot és végül elindultam a Deák térre. Itt volt ugyanis az akció:) Szokás szerint késtem , de egyből lelendültünk. Voltak akik már kötöttek, horgoltak és voltak, akik otthon előre dolgoztak:) Jó volt a hangulat. Jó volt megtapasztalni, hogy mások is szeretnek és tudnak és akarnak alkotni és jó volt érezni, hogy mások is szeretnék szépíteni a környezetünket. (nemcsak én:)

Nem is szaporítom tovább a szót beszéljenek inkább a képek. (Saját képet nem csináltam, a többiekét linkelem be)

és egy elmélyült kép rólam
és a végeredmény: középső bordó részt készítettem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése