2012. május 28., hétfő

Névjegykártya tanulmányok:)

Sajn ezen a héten nem sok időm maradt az alkotásra, ezért még szerencse, hogy előre tudtam és nem is terveztem sok mindent. Egyetlen új feladat határoztam meg: azzaph-os névjegykártyák megtervezését és kivitelezését. Égető szükség van már rá, mert toritextil osztogatná a közös övtáskákhoz meg ha egyszer én is lejutok vásározni, jobb ha nem előtte kell kitalálni és megcsinálni őket:)

A kezdeti tanácstanalanság után jó pár ötlet felmerült. Köszönet húgomnak az átlendítő ötletekért:) Egyelőre még a tervezésnél tartok, de szerintem e héten sikerül döntenem és jövő héten büszkén számolhatok be a vadiúj névjegykártyákról.

Mivel szeretem a változtatosságot, valószínűleg többfélét megvalósítunk majd. Eláruljátok nektek melyik a kedvencet, hátha azt is megvalósít Nektek melyik a kedvencetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése