2012. június 2., szombat

Cirrhopp: ékszerek újrahasznosított pamutból

Tavaly a Foltbolt-os  kéznyűvész bemutatkozás kapcsán találtam Cirrhopp-ra. Megtetszettek az újrahasznosított pamutpólókból készített karkötői és nyakláncai. Mostanában főleg a nyakláncai iránt rajongok. A bemutatkozó soraiban két számomra is fontos dologra mutatott rá: az alkotás örömére és az újrahasznosításra, így nemcsak gyönyörű ékszerek miatt lett egyből nagyon szimpatikus:) 
A Kéznyűvészben lépésre lépésre bemutatta, hogy kell ilyen pamut karkötőket készíteni - gondoltam ezt ki kell próbálnom. Aztán telt az idő, nekem meg kiment a fejemből az egész. Szerencsére nemrég, a májusi Bringás bolhán találkoztunk és bőszen megcsodálhattam élőben is az ékszereit. Innen jött az ötlet, hogy ezt nékem is kéne próbálni.
Hét elején feltúrtam a ruhásszekrényem és a begyűjtött anyagokat, s találtam egy-pár elnyűtt, kidobandó pólót, így már alapanyagom is akadt. Habár főként kék színűeket találtam és ezek nem a kedvenceim, de megtették:) A képes leírás alapján kifejezetten élveztem a munkát és még saját dolgokat is kitaláltam, pl hajpántot. Íme az eredmény, szigorúan saját hordásra:


És még néhány kedvenc ékszer Cirrhopp-tól. Ha ti is szeretnétek tőle vmi szépet, itt a meska boltja!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése