2012. június 4., hétfő

Hétfői tervek 5.

Hihetetlen, hogy már ez az 5. hétfői terv. Eltelt egy hónap és örülök, mert látszik az eredmény - legalább folyamatosan blogok:):)

Múlt héten még mindig időhiányban szenvedtem, meg szerintem e hét sem lesz jobb, de azért megpróbálok haladni is a dolgokkal:
- írtm egy bejegyzés cirrhopp-ról
- elővettem a félkész ékszerkezdemények dobozát és egy-kettőt befejeztem
- hétfőn gerillakötésen voltam:)
- és rendezgettem a dolgaim az új műhelysarkomban, később erről még szó lesz a blogban

Maradtak a múlt hétről:
- névjegykártyák véglegesítése. Itt is köszönöm a facebook-os sok okos hozzászólást
- fülbevaló és karkötő ötletek
- félkészek befejezése
- folyamatos blog: új műhely, Zsizsi és közös gyöngyös doboz, stb.

Szép hetet Nektek és örüljünk, hogy itt a nyár!!!!

Nemsokára megyek haza az irodából és otthon ehhez nagyon hasonló állapotok várnak. Talán ilyen vidáman fogok ülni a kupi és rendrakás közepén, mint Gwyneth Paltrow:)
kép innen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése