2012. szeptember 27., csütörtök

Zipzár nyaklánc - csak úgy magamnak

Még réges rég a kezembe került egy-egy régi zipzár, amikor Zsizsi nagymamám varrós dolgai között kutatkodtam. Kifejezetten szép volt: sötétzöld textillel, régi antik-ezüst fogazattal, olyan strapabíró masszív darab. Nem tudtam mihez fogok kezdeni vele, de eltettem, mert nagyon tetszett.

A neten kutatkodva szembejött egy-egy zipzárból készült ékszer, tetszettek és eszembejutott a régi zöld zipzár. Nekiálltam belőle nyakláncot készíteni. Ez elsőre nagyon könnyűnek tűnt., de bevallom, megszenvedtem vele rendesen és minden tiszteletem a zipzár ékszerek készítőknek:) 
Itt van például Gerda, aki a Gerdushi Design márka alatt készít szebbnél szebb zipzár kitűzőket, karkötőket és mindenféle zipzár ékszert. Nyár elején én is vettem tőle egyet az egyik Bringás Bolhán (facebook post róla itt!). Amúgy sokat beszélgettünk vele és nagyon szimpi, ő volt a szomszédunk azon a vásáron.

Node, íme a készített nyaklánc - csak úgy nekem:)



zipzár nyaklánc

1 megjegyzés: