2012. október 26., péntek

Csináld magad - 0. óra!

Új sorozatot szeretnék indítani Csináld magad! néven. Az egész a Pinterest használatával kezdődött. Tavasszal teljesen rákattantam és még most is vannak fellángolásaim, de igyekszem részben időhiány miatt kordában tartani. ( A Pinterest egy kép gyűjtő oldal, ahol tematikus tudod a képeidet gyűjteni.)

Sok-sok ötletet és DIY (do-it-yourself: csináld magad!) képet gyűjtögettem azzal a céllal, hogy 'majd egyszer' meg 'ha lesz időm' megcsinálom őket. Persze ebből semmi sem lett, de ez nem jó így. Haszontalannak érzem a sok jobbnál jobb ötletet, ezért most minden héten szeretnék egy-egy DIY ötletet megvalósítani és bemutatni nekem hogyan sikerült. Ha ti is megcsináltot egy-egyet azok közül, amiket bemutatok, akkor küldjetek képeket róluk. Örülnék neki!:)

Elsőként egy hímzőrámából készített faliórát szeretnék bemutatni. A prototípus még tavaly (vagy tavasszal?:) készült saját használatra. Most is a fürdőmben lóg:)
Ez a második falióra egy barátosném szülinapjára készült. Az első hibáiból tanulva persze változtattam egy két helyen és a minta is egyszerűbb és tisztább lett.

Íme a lépések:

2 megjegyzés:

  1. Ezzel pont így vagyok én is.. rengeteg ilyen ötletet elmentek magamnak, de sosincs rá időm, elfelejtődnek..stb. Ötletes óra, Én inkább csak faliképet csinálnék így, mert megőrjít a ketyegésük! :)Ebben a fránya modern világban úgyis mindig a telefonunkról nézzük az időt..nálam teljesen átvette a karóra szerepét! :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem a fürdőbe kellett az óra. Túl sokat szoktam reggelente ülni a fürdőkádban és oda mégsem vihettem mobilt, így jött az ötlet:)

    VálaszTörlés